خرید ضایعات مس
خرید ضایعات مس
2021-10-17
ضایعات کمپرسور
ضایعات کمپرسور
2021-10-26
نمایش همه

خرید ضایعات فلزی و آهنی

ضایعات فلزی و آهنی

ضایعات فلزی و آهنی

انواع ضایعات فلزی و آهنی
انواع ضایعات فلزی و آهنی

خرید ضایعات فلزی و آهنی : ضایعات فلزی و آهنی از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند، به طوری که خریداران قراضه های آهنی و فلزی، بایستی قبل از نهایی کردن سفارش مدنظر خود، راجع به انواع ضایعات فلزی و آهنی، اطلاعات جامعی را، به دست آورند. جهت فروش ضایعات فلزی و آهنی به بهترین قیمت، می توانید به وب سایت الومازاد، مراجعه نمایید. https://alomazad.com

خرید ضایعات فلزی و آهنی جهت نجات اقتصاد و محیط زیست

می دانید که استفاده از ضایعات فلزی و ضایعات آهن چه کمکی را به محیط زیست خواهد کرد؟ شما نیز به دنبال راهنمای فروش و یا خرید ضایعات فلزی و آهنی به بهترین قیمت هستید؟

امروزه بازار مربوط به خرید و استفاده از ضایعات آهنی بسیار داغ می باشد و همین امر سبب شده تا قیمت نهایی مربوط به قراضه های فلزی و آهنی افزایش یابد.

شما می توانید با فروش قراضه های مذکور به شرکت های معتبر و یاری در استفاده و  بازیافت صحیح این مواد، کمک بزرگی را به وضعیت اقتصاد کشور و محیط زیست داشته باشید.

در نظر بگیرید که استفاده از آهن خام و شمش های مربوط به آن، نیازمند هزینه های بسیار بالایی است به طوری که این امر می تواند تاثیرات منفی را در سهام مربوط به صنعت آهن داشته باشد.

بازیافت ضایعات فلزی و ضایعات آهن

به همین دلیل دولت مصوبه های مختلفی را جهت خرید ضایعات فلزی و آهنی و بازیافت و استفاده مجدد از آن ها را تصویب کرده  و شما نیز می توانید با توجه به قطعات و محصولات تولیدی خود از قراضه های مذکور استفاده نمایید.

 همچنین فراموش نکنید که با بازیافت ضایعات فلزی و آهنی می توانید کمترین آسیب را به محیط زیست وارد نمایید. اگر زندگی نسل های آینده، برای شما نیز اهمیت دارد، بهتر است که با محیط زیست خود، رفتار مهربانی را داشته باشیم و به اندازه سهم خود با آن مدارا کنیم.

 استفاده از ضایعات فلزی و آهنی می تواند برای بسیاری از کارخانه ها نیز سود قابل توجهی را، به دنبال داشته باشد چرا که کارفرمایان و کارخانه دارها مجبور نخواهند شد جهت خرید شمش های آهنی، هزینه های کلانی را پرداخت کنند. 

پیشنهاد می شود که در قسمت های بعدی مقاله نیز همراه ما باشید تا جامع ترین اطلاعات را در خصوص انواع ضایعات فلزی و آهنی به دست آورید.

خرید ضایعات فلزی و آهنی
خرید ضایعات فلزی و آهنی

بررسی انواع ضایعات فلزی و آهنی بر اساس زمان تولید

همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، امروزه بسیاری از کارخانه ها در حوزه های مختلف صنعت به دنبال استفاده از باکیفیت ترین و بهترین انواع ضایعات آهن هستند.

پیشنهاد می کنیم که حتما قبل از فروش و یا خرید ضایعات فلزی و آهنی و بهره مندی از آن ها، در مورد انواع ضایعات مذکور اطلاعات مورد نیاز خود را جویا شوید.

 مهمترین و اصلی ترین ضایعات آهن بر اساس زمان تولید عبارتند از:

–         قراضه های داخلی: ضایعات داخلی فلزی به نوعی از ضایعات آهنی اطلاق می شود که در طی فرایند ساخت و طراحی شمش های آهنی تولید می شوند. چنانچه شمش های آهنی کیفیت استاندارد را نداشته باشند، در این صورت در لیست ضایعات فلزی و آهنی قرار می گیرند.

–         قراضه های خارجی: ضایعات فلزی و آهنی خارجی به ضایعاتی گفته می شود که در محیط های مسکونی و تجاری تولید می شوند. همچنین لازم به ذکر می باشد که قراضه های خارجی به هیچ عنوان قابلیت استفاده را ندارند.

بررسی انواع ضایعات آهن

ضایعات آهن از تنوع بسیار متعددی برخوردار هستند و همین امر نیز سبب شده تا کارفرمایان به دنبال خرید مناسب ترین ضایعات فلزی، جهت تولیدات خود باشند.

شما نیز می توانید قبل از خرید و فروش  ضایعات فلزی و آهنی مورد نیاز تان، به درجه بندی این ضایعات، توجه لازم را داشته باشید.

 مهمترین درجه بندی مربوط به ضایعات مذکور، عبارتند از:

–          ضایعات فلزی و آهنی سوپر ویژه: به قراضه های آهنی از قبیل تیرآهن ها، ناودانی ها، نبشی ها، تیرآهن و لوله های ضخیم و ورق های آهنی رنگ شده، ضایعات سوپر ویژه گفته می شود.

–         ضایعات آهنی ویژه: ورق های آهنی سیاه رنگ و بدون رنگ در لیست ضایعات فلزی ویژه قرار گرفته اند که از مهمترین انواع ضایعات فلزی ویژه می توان به موتور یخچال ها، رینگ اتومبیل، پرسی میلگرد، قالب های بتنی، تسمه های آهنی، ورق های آهنی، تکه های ناودانی و غیره اشاره کرد.

ضایعات فلزی

–         ضایعات فلزی درجه یک: موتورهای سنگین و سبک، آبگرمکن ها، شوفاژها، انواع چرخ دنده ها، شاسی اتومبیل های مختلف، انواع لوله های سیاه، پروفیل های بدون رنگ، ریل قطار و غیره از مهمترین ضایعات فلزی درجه یک محسوب می شوند.

–         ضایعات فلزی درجه دوم: بدنه ی مربوط به دوچرخه ها، درب و پنجره ها، تسمه های کلاف شده، بدنه ی موتورسیکلت ها، لوله های گالوانیزه شده، انواع توری، انواع کلاف های آهنی، قوطی های بسته بندی، سیم جوش ها، اتصالات گالوانیزه شده و غیره در فهرست ضایعات فلزی درجه دوم واقع شده اند. 

–         – ضایعات فلزی درجه سوم: انواع شیلنگ های آهنی، حلب های بهداشتی، ورق های مستعمل، منبع اگزوز و غیره در فهرست ضایعات فلزی درجه سوم قرار گرفته اند.

–         ضایعات فلزی آلیاژی: به ضایعات قطعاتی از جمله تسمه های فنری، چرخ دنده ها، کمک فنرها، میل لنگ ها و غیره، ضایعات فلزی آلیاژی اطلاق می شود.

–         ضایعات فلزی گالوانیزه: به قراضه هایی اطلاق می شود که دارای پوشش گالوانیزه هستند و از مهمترین انواع آن می توان به لوله های آب و کانال های کولر اشاره کرد.

فروش ضایعات آهنی و فلزی
فروش ضایعات آهنی و فلزی

قیمت روز ضایعات آهن

قیمت ضایعات آهن از مهمترین موضوعاتی می باشد که در وهله ی اول ذهن خریداران ضایعات آهن را، به سوی خود جذب کرده است. توجه داشته باشید که قیمت مربوط به خرید ضایعات فلزی و آهنی، با توجه به درجه بندی که دارند، با یکدیگر متفاوت می باشند.

شما می توانید جهت استعلام قیمت روز ضایعات فلزی و آهنی از صفحه نخست وب سایت الومازاد اقدام نمایید و بروزترین و دقیق ترین اطلاعات را به دست آورید.

راهنمای خرید ضایعات فلزی و آهنی 

اگر شما هم قصد خرید ضایعات فلزی و آهنی را، در روزهای آینده دارید، می توانید بعد از بررسی انواع قراضه های فلزی و آهنی، سفارش خود را در وب سایت الومازد به ثبت نهایی برسانید. همچنین پیشنهاد می کنیم که در صورت داشتن هرگونه سوالی در خصوص  ضایعات فلزی و قراضه های آهنی، با مسئولان ما در تماس باشید.

شما نیز با خرید ضایعات آهنی می توانید در هزینه های ساخت محصولات مدنظرتان، صرفه جویی نموده و با کمترین هزینه های ممکن با کیفیت ترین محصولات را، تولید کنید. همچنین شما می توانید قبل از خرید ضایعات فلزی و آهنی مورد نیاز خود با مشاوران خبره ی ما در سایت الومازاد در ارتباط باشید. 

تماس با الومازاد 2

مشاوره رایگان الومازاد

83 44 344 0912

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *